Montreal Netrunner meet-up - June 13

By Alduc, in Android: Netrunner Organized Play

This thursday (June 13) a friend and I will meet at Pub Randolph (2041 Saint-Denis) for a friendly game of Netrunner, starting at 8 PM. Other players are welcome to join us, the evening will be even more fun with a variety of adversaries!

Hi, any new meeting scheduled? i'd love to join the next one! I can meet you guys anywhere in Montreal. (I speak both french and english)

If there's no meeting scheduled, then let's organize one!

A few players are meeting to play Netrunner at Pub Randolph (2041 Saint-Denis) on Monday, July 29th, starting at 8PM. Welcome to all!

Salut Alduc, Je me demandais si vous aviez une groupe régulier, je suis en train de partir une Ligue de ANR. J'hésite encore sur l'emplacement. L'avantage du Pub c'est que ça ferme tard contrairement aux boutique qui ferme à 21h. Je voudrais faire ca une fois par mois. ecris moi si ca t'intéresse et si tu as une liste de gens avec qui tu joues.

[email protected]

Salut Ethien, je serai aussi grandement intéressé par une ligue à montréal, alors garde moi au courant via message privé du développement! Vas-tu venir lundi le 29 au Randolph?

Bonjour! Hi!

Je suis Joël Gagnon, l'un des propriétaire du Randolph Pub Ludique. Nous sommes à la recherche de quelqu'un pour prendre en charge notre ligue de Netrunner le lundi soir à la Soirée Fantastique. Nous aimerions une ligue bilingue. Si quelqu'un est intéressé, contactez-moi sur [email protected]

We are searching for someone to organized our netrunner league on monday night on our fantasy night. We would like to do a bilingual league. If someone is interested, ou can contact me at [email protected]

Thank you!

I know that it's less practical for people in Montreal but me and a buddy are meeting each thursday evening around (19h30) to play Netrunner at the Spoutnik store in Chambly.

Each thursday, the store is hosting a boardgame evening and close at midnight. We are trying to gather enough Netrunner player there to start a league.

Have fun