Belgische spelers?! Belgium players?!

By Eladamri, in Warhammer 40,000: Conquest - Organized Play

Hallo,

ik vind nergens groepen in België die Warhammer Conquest spelen, dus bij deze:

Speel je WH40K Conquest,

en woon je in België (das al ruim, maar we hebben een klein landje :) )

post dan hier!

Yo!

Het word wel gespeeld maar niet echt groot. In de Oberonn in Hasselt zijn er misschien nog twee andere buiten mij en m'n kameraden, maar dat is het zo wat.

Ik probeer zelf wat spelers te vinden in Outpost Gent.

Tussen de Netrunner spelers zit er 1 iemand die 2 core sets heeft van Conquest en er was de initiële interesse vanuit Thunderbolts Gent, waar er enkelen het spel aangeschaft hebben, / Worlds End Comics om het te spelen.

Binnenkort regio Waasland een organised play event, met goodies en al. Zalk ook nog wel posten hier :)

Spelers, spreek op! Dat we mekaar kunnen vinden :)

Ik zou idd Outpost voorstellen maar dat is al gedaan. Hebben we al een Conquest Benelux facebook pagina?

Een post / oproep gezet op Bordspelmania en Thunderbolts forum.

@Killax: Een Conquest Benelux facebook pagina zou hulpvol kunnen zijn, werkt momenteel zeer goed voor Netrunner Belgium.

@Eladamri : wie organiseert dat event ?

Er gaat een store championship Conquest door in Outpost Gent op 8 februari om 12u.

@ zorzogoth Dat is via Sheepgames in HQ club in Sint-Niklaas. Kdenk ook wel in Gent mee te doen :)

Facebook Benelux is een goed id. Wie zet het op poten?

Edited by Eladamri

Een post / oproep gezet op Bordspelmania en Thunderbolts forum.

@Killax: Een Conquest Benelux facebook pagina zou hulpvol kunnen zijn, werkt momenteel zeer goed voor Netrunner Belgium.

Ik zal dit weekend eens iets proberen op te zetten, misschien ook nog wel een Nederlandse/Vlaamse Podcast als hier interesse in is (of dit misschien weer meer interesse oproept om te spelen).

- Robin Graves, Eladamri, zorzogth, interesse?

Edited by Killax

Link maar als je wat hebt! :D

Ben zelf iets te druk bezig met yugioh dice masters! Behold my FOUR blue eyes white dragons! Bwahahahaha! :D

Kheb ook nog Marvel Dice Masters gespeeld, vonk zeer phresh. Zeker na MtG weeral nekeer beu te zijn (toch 2 jaar commander gespeeld :) best format ever). Mr geldgewijs... fok ccg ;) ("E, edde gij dien ultrarare?")

Betreffende forum/fb page: doen! Nice!

oh ja.zoals: "Hoeveel staat ne Jace the mindsculptor? 100 euro!? dafuq?"

Nu by dicemasters zijn de ultra rares geen musthaves (green goblin misschien uitgezonderd aangezien ge der een schoon deck mee **** bouwen) dus da valt goe mee.

Link maar als je wat hebt! :D

Ben zelf iets te druk bezig met yugioh dice masters! Behold my FOUR blue eyes white dragons! Bwahahahaha! :D

Komt in orde! Dit weekend staat er een pagina online voor de Benelux.

Kheb ook nog Marvel Dice Masters gespeeld, vonk zeer phresh. Zeker na MtG weeral nekeer beu te zijn (toch 2 jaar commander gespeeld :) best format ever). Mr geldgewijs... fok ccg ;) ("E, edde gij dien ultrarare?")

Betreffende forum/fb page: doen! Nice!

Moet dat ook eens oppakken, klinkt goed, was zeker een Marvel fan en heb het VS System ook met liefde gespeeld.

Altough CCG/TCG/LCG zijn meestal wel meer mijn ding.

Cool Killax zal zeker helpen.

Helemaal top, zal vandaag even iets inelkaar knutselen.

Even een vraag, kan mischien iemand me helpen met de Franse imput voor de Benelux pagina? Of wordt er denken jullie nagenoeg geen Conquest gespeeld in het Franstalige deel van België/Luxemburg?

Edited by Killax

Kzou het nederlandstalig houden. Zal nu al moeilijk genoeg zijn :s Hopen op een franstalige tegenhanger van ons groepje, en dan samenvoegen.

Et pour la flamand la meme chose... Nee hou 't maar op nederlands.

De facebook pagina is in de lucht! Allemaal even joinen natuurlijk.

Wat kunnen jullie van mij verwachten?

- Videos

- Podcast (met jullie!)

- Spoiler updates

- Deckdiscussies

- Waar mogelijk, toernooi verslagen (hoewel ik op dit moment niets in de buurt heb)

Hier is hij dan: https://www.facebook.com/groups/843503649044799/

PS laat me even weten of jullie allemaal kunnen joinen en/of posten. Bij tips en opmerkingen graag een PM!